5 λόγοι για να διαφημιστείτε στο Facebook.

No Comments

5 reasons to advertise on Facebook
Ο σημερινός marketer είναι επιφορτισμένος με ένα σορό “προκλήσεις”     ώστε να μπορέσει να κρατήσει το brand του ζωντανό στην… digital εποχή. Videos, blogging, e-mail καμπάνιες, SEO, guerrila marketing… οι επιλογές είναι πράγματι ατελείωτες.
Η αλήθεια είναι ότι ούτε ο χρόνος είναι αρκετός, ούτε το budget ατελείωτο και αυτό σημαίνει ότι στην πραγματικότητα δε μπορούν να γίνουν όλα. Ο σημερινός marketer πρέπει να κάνει τις επιλογές του, και να δοθεί σε αυτές “ψυχή και σώματι”. Να επιλέξει τις κατάλληλες πλατφόρμες που θα δραστηριοποιηθεί το brand – αυτές που παρουσιάζουν, μεταξύ άλλων, τις μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας.

Εδώ φαντάζομαι ότι 2 λέξεις ήδη βρίσκονται μέσα στη σκέψη σας: SOCIAL MEDIA. Όλοι μας τα χρησιμοποιούμε καθημερινά και βέβαια το ίδιο γίνεται και από τα brands. Και βέβαια, υπάρχει μία Social Media πλατφόρμα που πραγματικά κανείς μας δε μπορεί να αγνοήσει. Ποια είναι αυτή; Μα το Facebook. Και αν δεν έχετε ήδη πειστεί, σας παραθέτω 5 σημαντικούς λόγους για τους οποίους πρέπει κάθε brand να διαφημίζεται στο Facebook.

#1. Το κοινό σας είναι στο Facebook.

6,7 εκ. Έλληνες είναι χρήστες του Facebook και περίπου 4,5 εκ. το επισκέπτονται καθημερινά. Τα νούμερα μιλάμε από μόνα τους ώστε να αντιληφθεί κανείς την ευκαιρία που παρουσιάζει η συγκεκριμένη πλατφόρμα.

#2. Το κόστος διαφήμισης στο Facebook είναι ακόμα χαμηλό.

Στην πραγματικότητα είναι σχεδόν… “δωρεάν”. ΟΚ συγκριτικά με το τι θα μπορούσε να κοστίσει μία καμπάνια αλλού και πάντα σε σχέση με την αποτελεσματικότητα της. Υπάρχει όμως και ένας ακόμα πολύ σοβαρός λόγος. Η οργανική κάλυψη ολοένα μειώνεται..

Average Organic Reach

Η αλήθεια είναι ότι όποιος χρησιμοποιήσει το Facebook για διαφήμιση, με καθαρούς στόχους και στρατηγική, τόσο το κόστος όσο και η αποτελεσματικότητα του μέσου θα εκπλήξει.
Πέραν αυτού, σε σχετικό άρθρο του ο Brain Carter  παρουσιάζει το παρακάτω συγκρητικό διάγραμμα όπου φαίνεται ξεκάθαρα το πόσο πιο οικονομικό είναι το κόστος για κάλυψη ανά 1000 άτομα.

Cost to Reach 1000 People

Και όπως γράφει “Αν να επενδύσεις $1 την ημέρα στο Facebook  θα σε δουν 4.000 άτομα που δε θα βλέπανε το brand σου διαφορετικά.”

#3. Οι δυνατότητες στόχευσης στο Facebook, είναι πραγματικά εκπληκτικές

Σήμερα, οι δυνατότητες που σου προσφέρει η πλατφόρμα για στόχευση κοινού είναι πραγματικά εκπληκτικές. Μπορείς να στοχεύσεις ακόμα και τον… πρόεδρο των Η.Π.Α….
Δημογραφική και ηλικιακή στόχευση, στόχευση ανά πόλη και περιοχή ανάλογα με ενδιαφέροντα αλλά και συμπεριφορά. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να εμβαθύνεις λίγο περισσότερο στη στόχευση και να απευθυνθείς στο κοινό που πράγματι τον ενδιαφέρεις ώστε να μη πετάς τα… clicks.

#4. Το Facebook μπορεί να μεγιστοποιήσει τα  conversions στο sales funnel

Δοκιμάσατε τη δυνατότητα του Facebook Remarkeitng μέσα από τα custom audiences? Μπορείτε να στοχεύσετε σε χρήστες που έχουν ήδη επισκεφθεί το site σας και το πιο πιθανό είναι να τους ενδιαφέρει να προχωρήσουν σε αγορά και να τους υπενθυμίσετε το προιόν ή την προσφορά σας.

#5. Το Facebook σας δίνει τη δυνατότητα να βρείτε leads εύκολα και απλά

Μόλις βρείτε το κατάλληλο κοινό σας στο facebook μπορείτε να το… κλωνοποιήσετε. Το εργαλείο ονομάζεται “lookalike audience” και σας δίνει τη δυνατότητα να καλύψετε νέους χρήστες που παρουσιάζουν παρόμοια χαρακτηριστικά και συμπεριφορές με το αρχικό κοινό σας.
Προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, σήμερα το facebook σας δίνει τη δυνατότητα να ενσωματώσετε lead forms στις διαφημίσεις σας και έτσι να ενδυναμώσετε την database της επιχείρηση σας με νέους, δυνητικούς, πελάτες.

Lead generation on Facebook

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μας για μία προσωπική συνάντηση ή ακόμα να παρακολουθήσετε ένα από τα εξατομικευμένα σεμινάρια μας για τα Social Media και να λύσετε όλες τις απορίες σας.

A traveller, literary and metaphorically, physically & conceptually. Believes in free spirit, business ethics and practice a good old English (black) humor. Addictions? Plenty! From coffee (double espresso pls), to motorcycle traveling, to judging everything twice, in order to have the best outcome both professionally and personally. “I am a digital integration strategists, focusing on turning leads into clients & delivering results. I am an under promiser still over deliver. I let my work outcome to “speak” instead of me.”

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer digital marketing and social media marketing services, helping brads to evolve in the new era.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts