“fans” or ” leads”? Iδού η απορία…

No Comments

– Θα ήθελα 5,000 φίλους παρακαλώ.
– Θα τους πάρετε εδώ ή να τους τυλίξω για την fan page σας;

Οκ. Ήρθε η ώρα να σοβαρευτούμε. Ο παραπάνω διάλογος μπορεί να είναι υποθετικός, μπορεί να είναι κομματάκι ειρωνικός, αλλά δυστυχώς η ουσία του είναι πραγματική. Θες ότι η στρατηγική λείπει, θες ότι το άγχος των πελατών είναι αν η σελίδα θα έχει φίλους ή όχι – έλλειψη  στόχων και KPIs – φτάνουμε στο σημείο να κρίνουμε αν μία σελίδα ή μία ενέργεια είναι αποτελεσματική μόνο και μόνο από το πόσους φίλους έχει φέρει.

Ρωτά ο πελάτης “Και πόσους fans θα μαζέψουμε;” – Κανέναν είναι η απάντηση. Μη σοκάρεστε...

Δε θέλω απλά fans, θέλω leads. Θέλω χρήστες που δυνητικά είναι πιστοί και που θα αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία μου. Θα ακολουθήσουν το brand  μου στα social media και θα δημιουργηθεί ένα community όχι γιατί  έτρεξε ένα διαγωνισμός με δώρο… ipad  αλλά γιατί αυτό που προσφέρω έχει αξία – αξία όχι όπως την ορίζει ο marketer,  αλλά αξία όπως την αντιλαμβάνεται ο πελάτης.

Αν μία  fan page αποκτήσει 10.000 φίλους ή αν ένα brand έχει 3.000 followers στο  twitter, αυτό είναι μόνο η αρχή. Μπορεί το κατάλληλο content strategy να αυξήσει το engagement αλλά αυτό δεν είναι αρκετό στο τέλος της ημέρας. Πρέπει να βρεθεί τρόπος να μετατραπούν οι φίλοι σε δυνητικοί πελάτες. Και πρέπει οι marketers να είναι προετοιμασμένοι για το κάθε ενδεχόμενο. To να κάνεις μία εφαρμογή-παιχνίδι μπορεί να βοηθά στο brand awareness  αλλά δε φέρνει  Ευρώ στο ταμείο.

Το να τρέξεις όμως μία ενέργεια που οδηγεί στην πώληση  είναι αυτό που στο τέλος της ημέρας θα σου ξεκαθαρίσει τους “ipad contest lovers” από τους  “Your Brand Lovers” και έτσι θα μπορέσεις να μετρήσεις το πραγματικό ROI σου. 

Μη βιαστείτε να κρίνετε. Όλα έχουν το ρόλο τους στην θαυμαστή χώρα των social media –  και η εφαρμογή παιχνίδι και η προϊοντική πληροφορία, και όλα. Και βέβαια στη στρατηγική μας θέλουμε και brand awareness & top of mind  και  engagement  αλλά στο πλάνο μας θέλουμε να καταφέρουμε και “χρήση του προϊόντος”. Μη φοβάστε να δοκιμάσετε και να πειραματιστείτε με ενέργειες που συνδέουν τις πωλήσεις και τα  social media.

Ακόμα και αν τα αποτελέσματα δεν είναι αυτά που περιμένατε, έχετε κερδίσει τη γνώση! Θα μπορέσετε να μαζέψετε στοιχεία, να τα αναλύσετε, να βγάλετε  αποτελέσματα. Και η επιτυχία θα έρθει!

 

A traveller, literary and metaphorically, physically & conceptually. Believes in free spirit, business ethics and practice a good old English (black) humor. Addictions? Plenty! From coffee (double espresso pls), to motorcycle traveling, to judging everything twice, in order to have the best outcome both professionally and personally. "I am a digital integration strategists, focusing on turning leads into clients & delivering results. I am an under promiser still over deliver. I let my work outcome to "speak" instead of me."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer digital marketing and social media marketing services, helping brads to evolve in the new era.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts