Ο Έλληνας Social Networker και τι σημαίνει για τον σημερινό marketer.

No Comments

greek-social-networker-mail

Προφανώς, η έννοια του infographic έχει να κάνει με την οπτικοποίηση της πληροφορίας άρα την εύκολη “πέψη” της. Προφανώς, δε χρειάζονται πολλά λόγια oπότε δε θα ήθελα να σας κουράσω.
Η αρχική σκέψη του άρθρου αυτού ξεκίνησε για την παρουσίαση του σημερινού Έλληνα Social Networker, χρήστη του internet που βασίζεται πάνω την τελευταία έρευνα της Focus Bari.

Βλέποντας όμως τα στοιχεία, αρχίζουν και μου δημιουργούνται επιπλέον σκέψεις, που  αποτελούν, ενίοτε, και θέμα συζήτησης με πελάτες.

1. Πρέπει να διαφημίσω το προϊόν μου στο digital περιβάλλον ή αρκεί η παραδοσιακή διαφήμιση (πχ. έντυπη επικοινωνία);
Με 92% χρήση του internet πάνω από 3 ώρες την ημέρα, η απάντηση είναι αυτονόητη…
(να μη μιλήσουμε για το κόστος ανά κλικ δε.. είναι θέμα άλλου post…)

2. Αξίζει να δαπανήσω περισσότερα ή να ξανασχεδιάσω το site μου ώστε να είναι responsive / mobile friendly;
6 στους 10 χρήστες είναι κάτοχοι smart phone και περίπου οι μισοί πλοηγούνται στο internet καθημερινά μέσα από το τηλέφωνό τους. Επιπρόσθετα, ανάλυση των Google  Analytics των sites που διαχειριζόμαστε δείχνει ότι πάνω από τους μισούς επισκέπτες βλέπουν τo site μέσα από το κινητό τους.
Η απάντηση λοιπόν… αυτονόητη!

3. Αξίζει η επένδυση στα social media; Και τι θα αποφέρει;
Περίπου 4 εκ. Έλληνες είναι στο Facebook (στοιχεία Facebook 13-65+) ενώ σύμφωνα με το infographic το 32% κάνει καθημερινή χρήση των social media. Άρα το κοινό σας είναι εκεί έξω, ή μάλλον μέσα, στο internet & social media… Θα του μιλήσετε;

Προφανώς λοιπόν η ένταξη digital ενεργειών είναι “υποχρεωτική” και αυτονόητη σε κάθε πλάνο marketing. Αν και θα λέγαμε ότι η στρατηγική ενός brand που θέλει να υπάρχει σήμερα (και αύριο) οφείλει να ξεκινήσει από το digital και αυτή είναι μία τοποθέτηση που θα χαρούμε να τη συζητήσουμε από μαζί σας κοντά.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ!

greek-social-networker

A traveller, literary and metaphorically, physically & conceptually. Believes in free spirit, business ethics and practice a good old English (black) humor. Addictions? Plenty! From coffee (double espresso pls), to motorcycle traveling, to judging everything twice, in order to have the best outcome both professionally and personally. "I am a digital integration strategists, focusing on turning leads into clients & delivering results. I am an under promiser still over deliver. I let my work outcome to "speak" instead of me."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer digital marketing and social media marketing services, helping brads to evolve in the new era.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts