The “One Thing” as a voice of your strategy

No Comments

Νέα Χρονιά! Ανασκόπηση και προγραμματισμός!
Αλήθεια, ποια σκοπεύετε να είναι η στρατηγική του brand σας στα social media για τη νέα χρονιά;
Τι αναζητάτε και προσμένετε από το κοινό σας αυτή τη χρονιά; Και για να βοηθήσουμε, η πιο συνηθισμένη απάντηση είναι ένα από τα τρία:

  • Awareness
  • Loyalty
  • Sales

Μπορεί το υψηλό awareness και η πιστότητα  (loyalty) να οδηγούν σε πωλήσεις (sales) αλλά καλό είναι να κρατήσετε τη στρατηγική σας κατεύθυνση ξεκάθαρη και με συνέπεια επιλέγοντας μία κατεύθυνση –   The “One Thing” as a voice of your strategy.

Και αν αναρωτιέστε πως θα μετρήσετε την επιτυχία παραθέτουμε μερικά tips!

  • επιλέγετε Awareness;  μετράτε growth, engagement, brand awareness, sharability, likes & subscribes
  • επιλέγετε Loyalty; μετράτε engagement, sentiment & influence
  • επιλέγετε Sales; μετράτε click rates & conversion rates

A traveller, literary and metaphorically, physically & conceptually. Believes in free spirit, business ethics and practice a good old English (black) humor. Addictions? Plenty! From coffee (double espresso pls), to motorcycle traveling, to judging everything twice, in order to have the best outcome both professionally and personally. “I am a digital integration strategists, focusing on turning leads into clients & delivering results. I am an under promiser still over deliver. I let my work outcome to “speak” instead of me.”

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer digital marketing and social media marketing services, helping brads to evolve in the new era.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts