Πώς να χρησιμοποιήσετε τα social media ως εργαλείο After Sales

No Comments

 

470246

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να “μείνετε σε επαφή” με τους πελάτες σας είναι τα social media. Πριν, κατά τη διάρκεια αλλά κυρίως μετά την πώληση, το να παραμείνετε “συνδεδεμένοι” μαζί τους σίγουρα δημιουργεί τη σχέση που χρειάζεστε αλλά ενισχύει και την top of mind αναγνωρισιμότητα του brand.

Ιδιαίτερα όταν η πώληση έχει επιτευχθεί, χρειάζεστε ο πελάτης να είναι αλλά και να παραμείνει ευχαριστημένος. Τα περισσότερα θέματα είναι πιθανό να ξεκινήσουν σε αυτή τη φάση οπότε το after sales service γίνεται άμεση προτεραιότητα για το marketing της εταιρίας.

Εδώ υπάρχουν νικητές αλλά και χαμένοι. Το σίγουρο είναι ότι υπάρχουν τρόποι να επωφεληθείτε από τα social media, να ενδυναμώσετε τη σχέση με τον πελάτη, να του παρέχετε βοήθεια όταν αυτό απαιτηθεί και να βγείτε κερδισμένοι.

Πως; Μαζέψαμε τις πρακτικές στο infographic που ακολουθεί.

social-media_after-sales_infographic-001

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Απλά, επικοινωνήσετε μαζί μας πατώντας εδώ!

A traveller, literary and metaphorically, physically & conceptually. Believes in free spirit, business ethics and practice a good old English (black) humor. Addictions? Plenty! From coffee (double espresso pls), to motorcycle traveling, to judging everything twice, in order to have the best outcome both professionally and personally. "I am a digital integration strategists, focusing on turning leads into clients & delivering results. I am an under promiser still over deliver. I let my work outcome to "speak" instead of me."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer digital marketing and social media marketing services, helping brads to evolve in the new era.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts