Social Media Myopia: ευτυχώς αντιμετωπίζεται χωρίς… γυαλιά!

No Comments

 

Οκ, το αποφασίσατε όλοι σαν ομάδα, το υποστηρίζετε όλοι σαν ομάδα και είστε έτοιμοι να “βουτήξετε” στον θαυμάσιο κόσμο του on line marketing!
Με τον μισό πληθυσμό της Ελλάδας να είναι on line (ο ανταγωνισμός σας συμπεριλαμβάνεται) τα στατιστικά στοιχεία σίγουρα βοηθούν στην απόφαση αυτή.
Είστε έτοιμοι λοιπόν να ξεκινήσετε τον “μαραθώνιο”, αλλά η ερώτηση παραμένει: “πώς το κάνω – και κυρίως, τι κάνω”.

Η πρώτη ιδέα που θα ακούσετε, σχεδόν από τους περισσότερους, είναι: social media marketing!
Με το 36% των Ελλήνων να έχουν  profile στο facebook, το twitter να αυξάνει καθημερινά τη δυναμικότητά του, τα social media αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο στα χέρια του marketer. Πολύ περισσότερο μάλιστα όταν και η διαδραστικότητα των χρηστών με τα brands αυξάνει με γεωμετρικό ρυθμό.
Ξέρω τι σκέφτεστε: τα social media αποτελούν ένα καταπληκτικό εργαλείο προώθησης των προϊόντων σας.
Είναι όμως το marketing μέσω των social media αρκετό ώστε να πετύχει τη βέλτιστη επιχειρηματική σας ανάπτυξη στο διαδίκτυο;
Αν η απάντησή σας είναι ΝΑΙ, τότε επιτρέψτε μου να σας πω ότι κάνετε λάθος και μάλλον αποκτάτε “social media myopia”! Και εξηγώ, για να μη παρεξηγηθώ…

Το social media είναι εξαίρετο εργαλείο για να δημιουργήσει διαδραστικότητα με το κοινό που σας ακολουθεί. Αυτό δε σημαίνει όμως, ότι το κοινό αυτό είναι και το κοινό-στόχος σας (τουλάχιστον στην πλειονότητα του). Είναι επιλογή του κάθε χρήστη να “ακολουθεί” κάποιο brand στα social media και τις περισσότερες φορές το κάνει γιατί έχει κάτι να κερδίσει (μέσω διαγωνισμού ή κλήρωσης). Πέραν αυτού, το πόσο active είναι ένας χρήστης σε σχέση με το brand σας στα social media, δε συνεπάγεται ότι θα “αγοράσει το προϊόν σας από το ράφι”, ότι είναι δηλαδή και καταναλωτής σας.
Αν η fan page σας αποκτήσει 10.000 fans ή αν έχετε 3.000 followers στο twitter, δε σημαίνει ότι όλοι είναι πελάτες σας.

Χρειάζεστε τρόπο να διακρίνετε και να επιλέξετε τους “ποιοτικούς” σας χρήστες, αυτούς που έχουν τη δυνατότητα να γίνουν πελάτες σας (όσοι δεν είναι ήδη).

Χρειάζεστε τρόπο να μετατρέψετε τις επαφές σας σε δυνητικούς πελάτες. Και αυτοί οι δυνητικοί πελάτες να είναι “κτήμα” σας, να μπορείτε να τους διαχειριστείτε εσείς: όταν και όπως θελήσετε!

Τα social media πρέπει λοιπόν να λειτουργούν ως ένα funnel μέσα από το οποίο θα ξεχωρίσουν τα ποιοτικά leads, θα αναγνωρίζονται και θα επιλέγονται αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

H δημιουργία data base/mailing list  είναι μόνο η αρχή. Πρέπει δε, να γίνει μέσα από συγκεκριμένες εφαρμογές στη fan page ή/και στο site σας. Η συνέργεια των 2 αυτών εργαλείων, social media & e-mail marketing, μπορεί να αποφέρει πραγματικά εντυπωσιακά αποτελέσματα και να μεγιστοποιήσει την απόδοση της επικοινωνιακής σας επένδυσης.

A traveller, literary and metaphorically, physically & conceptually. Believes in free spirit, business ethics and practice a good old English (black) humor. Addictions? Plenty! From coffee (double espresso pls), to motorcycle traveling, to judging everything twice, in order to have the best outcome both professionally and personally. "I am a digital integration strategists, focusing on turning leads into clients & delivering results. I am an under promiser still over deliver. I let my work outcome to "speak" instead of me."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer digital marketing and social media marketing services, helping brads to evolve in the new era.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts